Gelişim olarak neler yapıyor bebekleriniz? Bizimki basit ikili cümleler kuruyor. Baba gitti, baba gel, anne gitti, su me (su ver) vs. Şarjı bitti diyor şarja takmak istiyor oyuncaklarını. Efekt gitti diyor görüntülü konuşurken efekt yapmayı seviyor gibi gibi. Çoğu eşyanın anlamını bilir net olmasa da söyler. Beraber 10 a kadar sayıyoruz ismin ne diyince net olmasa da söylüyor yaşını sorunca söylüyor. Ekran pek sevmez, çoğu zaman açmam zaten. İşim varsa günlük 20-30 dakika kadar İngilizce-Türkçe temiz içerikli çocuk şarkıları açıyorum.
Ama kafama takılan şey şu ki aşırı takıntılı bir oğlum var. Bu normal mi bilmiyorum oda dolusu oyuncağı varken bir tane sürpriz yumurtadan çıkan küçük maymuna takmıştı geceleri uykusundan mamuuun (maymun) diye uyanıyordu. Bu tarz takıntılı davranışlar gözlemliyorum ve beni korkutuyor ileride de takıntılı olur mu? Aynı eylemi defalarca kez yaptırabiliyor.