nurcan4242o ben ilk kızımda kullandım zeka kartlarını aşırı memnunum tek sorunum o zaman sevgilibebek markasının kartlarını kullanmıştım tekrar stok bulamıyorum ikinci kızım için almak istiyorum.
İlk bir yıl doğudaydık bizden başka kimseyi görmüyordu, batıya geldiğimizde de pandemi patlak verdi, yine bizden başka kimseyi görmedi çocuk kapanma döneminde. Ama zeka kartlarının da sayesinde dil gelişimi çok iyiydi.
Kesinlikle öneririm. Umarım ben de aradığımı bulabilirim yoksa başka bir tane alıp geçeceğim mecbur.