Tadımlara basladımızda catalla ezip veriyordum.sonra corbalaında blendırdan cektim.şimdi 8,5aylık olacagız.bugun ilk defa yumurtayı omlet seklinde yaptım.öğürdü ve kustu.sebze corbası yaptım ezerek pütürlü verdim yedi.mercimek tanesi büyüklüğündeki seyleri yiyor.daha dişi yok.kendim yediriyorum.eline veremedim korkudan.pankek falan veremiyorum korkudan.bu aylarda normal mi bu kadar az pütürlü yemesi.