Sabah 7.30da uyandı emdi 9.00da kahvaltı yaptı yumurta lor tahıllı mama ile 12.30da emmek istemedi 1gibi mama teklif ettim 40cc içti sadece 2gibi küçük yarım kavanoz ıspanak ve çeyrek kavanoz yoğurt yedi akşam 5buçuk gibi emdi ama 5dk falan sonra 6buçık gibi kavanozun kalan yoğurdunu yedi ıspanak teklif ettim asla istemedi normalde severdi şimdi 20.09da uyurken emer bi de 23te 03te emiyor beni ama sütüm de aşırı değil 90falan çıkıyor sağınca ama daha fazlasını biberonla deniyorum onu da içmiyor yani ona kadar sütüm zaten ama sıkıldım artık emme yeme konusunda çok az içiyor gündüz sabah 7.30da emiyor anca akşam 17de emiyor neredeyse burda okuyorum herkesin 150-200mama yiyor benimki gibi olan var mı Allah aşkına dişi mişi de çıktı yani