25asil Bebeğim 6 aylık oldu normalde banyoyu çok sever hiç ağlamazdı bugün resmen suya girmemek için feryat etti bi anda neden böyle oldu anlamadım
gulsimacansu58 Küçük top varsa onlarla yıkayın benim kızım da da oldu o toplarla yıkıyorum hala ben aglamıyo