Seyyahyolcu benim bebeğim geçen sene mayısta doğdu sadece 40ı çıkana kadar imce battaniye örttüm. Sonra üstünü zıbınla yatırdım sadece ve üstüne ince müslin örttüm. Yattığı oda hem güneş alıyordu sıcaktı, hemde kendisi uyumuyordu geceleri sıcaktan, böyle yapınca deliksiz uyurdu.