kudenova Benim bebeğim 2 gün sonra 8 aylık olcak. Günde 2 öğün ek gıda alıyo. Benim bebeğim biberonu ve memeyi sadece uykuda kabul ediyo. Bu nedenle ne kadar süt içirmem gerektiğini öngöremiyorum.. sizler ne kadar süt/mama veriyorsunuz?
Acemibabyy kudenova merhaba ben bit sınır koymuyorum 6 aylıpız 3 öğün ek gıdasını meyve ve yopursunu da yiyor bu arada aralarda mama da içiyor gece de bazen 180 bazen 210 değişiyor tamamen onun açlık seviyesine göre ilerliyorum gece rüya beslenmesini genelde 150 cc ile yapıyorum 4 gibi kalktığında ise 180 yapıyorum doymazsa bi 60 cc falan yapıp ekliyorum ne kadar ieçrse yani
ozdenizzz kudenova ben gece 2 gündüz de 1 kere veriyorum ikizlerime bazen 150 içiyolar bazen 100 içiyolar çok nadir 180 oluyor. Bizde 8 buçuk aylığız.
yagizsmom kudenova 8 aylığız 2 anaöğün 1 ara öğün yapıyor günde 4-5 kere 150-180 ml mama içiyor gece de 1 kez kalkıyor.
sarekusay kudenova benimki ek gıdayı yemiyor 7 ay 25 günlük bizimki de. Yani ili üç kaşık alıp bırakıyor iştahsız 😭 3 saatte bazen 4 saatte bir 120 ml mama içiyor . Geceleri e 3 4 saate bir 120 veya 90 ml içiyor. Kilosu 8 buçuk :/ iyi diyor doktor ama bilmiyorum üzülüyorum bende az yiyor diye.
kudenova sarekusay benim oğlum da 8.600 iyi bence kiloları. Benim bebişko yiyor sma biberonu uyanıkken kabul etmediği için sıkıntı oluyo süt konusu. Çok teşekkür ederim bilgi için❤️
sarekusay kudenova benimki de öyle uyanıkken zorla oynaratarak içiyorum biberonu. Evde kullanmadığım materyal kalmadı içirirken oynatmak için. İnşallah böyle böyle büyüyecekler 🥴