1sen1ben1debebekk cnnevrnshn ben gayet memnunum hem doyurucu hemde içeriği temiz.ama kakası çok kötü kokuyo keçi kemirmiş gibi.Mama da kötü kokuyor ama olsun.Kabız yapıyor biraz ama ben mamadan sonra biraz su verdiğimden beri normal gidiyor
birbebibirkedi cnnevrnshn ben kullanıyorum gaz sancısı bitti hergğn kaka yapıp rahatlıyor içeriği temiz güzel mama
3boysmom cnnevrnshn ben kullanıyorum ikizlerim için, çok memnunum. öncesinde aptamil ve hipp kullandım kabızlık yaptı