
İnstagramda böyle bi yazı gördüm. Sizde 350 gr 1 numara aptamil mamalarınızı kontrol edin lütfen. Aldığımız yerden para iadesi veya değişim yapabilirmişiz. Sanki para önemli şu an bebeklerin sağlık durumları söz konusu. Bu bilgilendirme ne kadar doğru bilmiyorum ama çok kez karşıma çıktı bugün. Sizlerin bilgisi var mı kızlar?