imaslpr Ya ben çocuk telaşından fırına domol sıktığımı 1 gün unuttum şimdi baya duruladım ama bu aspiratöre felan yapışmışmıdır? Duru bi su koyup içinde kaynatıp kapağını açıp havalandırsam bi faydası olır mı kızlaar
patimum imaslpr domol ürünü fırın için bende de var kullanımında 24 saat bekletilmesi gerektiği yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam
ruhpastasii imaslpr tepsiye boş su koyup fırını en yüksek derece de çalıştır canım varsa bile detretjan kalıntısı su çeker
imaslpr ruhpastasii kaseye koyup yaptım havalandırdım yine bakıcam bugün koku varsa bide tepsiyle dediğin gibi yaparım ❤️❤️