poyrazmom2604 Tatları nasıl kızlar sizcede gerçekten abartıldığı kadar güzel mi salı günü bime geliyormuş uygun fiyata trendyolda bi tık pahalı gibime geldi
papatyam-34 poyrazmom2604 ben bir kere almıştım çilek ile muz ama abartıldığı kadar yok bence hem dişe yapışıyordu hem de açtıktan çok kısa süre içinde yumuşuyordu hepsi de kıtır değildi son zamanlar da tekrar denemek istiyorum bazı yorumlar gerçekten çok iyi ama emin de olamıyorum 😂
binnur37 poyrazmom2604 Ben freeze freshh aldım bir iki kere marketten onlar güzel benim tatlı isteğimi kesiyor dokuru denemedim.
poyrazmom2604 papatyam-34 bende en çok çilekle inciri merak ettim ya aklımda kalcağına midemde kalsın diyorum😂
binnur37 poyrazmom2604 Çağrı ve özkuruşlardan alıyorum indirimde görürsem vazen 80 90 tl oluyor normalde onlarda 119 falan