muzicelerim2 Bu evde 3 senemiz 2 yıldır doğalgaz yoktu tek odada soba yakıyorduk ve böyle bir şeyi Biz yaşamadık yani bulunduğumuz odada dipte böyle bir çillenme vardı sildiğimiz zaman geçiyor mu tekrar başlıyordu dipte olduğu için nefes alamadığı için arka odada vardı ama orası tam böyle buzhane yani orada hani çillenmenin olması veya işte üst taraftaki evlerden betondan su alması halinde onu da maruz gördük ama yatak odasında doğalgaz yokken her yer buz gibi iken olmayan çillenme bu sene Odalar sıcak bir şey yok ama duvarım bu hala almış yani almış derken en Tepe noktasında az vardı bir hafta içinde boydan boya oldu dolabımın arkası ne halde onu hiç bilmiyorum çünkü girip bakamıyorum yani gördüğüm kısım bu boydan boya bugün fark ettim ki koku da yapmaya başladı ve bu çillenmelerin üstü pamuk pamuk yani odaya havalandırırız da yani bunu bir çözüm var mı
Denizinannesi52 Benim yatak odam da öyle maalesef çözüm bulamadık kuru bezle silin ve hergün olan odaları havalandırın rütubet maalesef bizde bu yıl doğalgaz aldık eve böyle oldu
muzicelerim2 Denizinannesi52 suyla çamaşır suyunu yada beyaz sirkeyi karıştırıp sprey yardımıyla sıkın on dakika kadar bekleyip silin, birde özel boyamış var onunla boyatın