Kızlar kızım 8 aylık. 2 aydır beşiğine tutunup ayağa kalkıp beşiği sallıyor. Artık beşiğin boyuyla göğsü aynı hizada. Korkuyorum. Beşikte asla uyumuyor direk ayağa kalkıyor kendi yatağımda uyutup beşiğe bırakıyorum uyku aralarında gözünü açtığı gibi yine ayaklanıyor. Yatak alıp odasına geçirmek istiyorum. Güvenli yatak önerisi alabilir miyim lütfen ?