stillwasser Sadece göz teması kısıtlılıgı ve ekolali dısında cok şükür belirtisi yok drlar otizm degil diyor ama benim içim hala konuşması düzgün olmadıgı için rahat degil tecrübeli annelerden yorum almak isterim
stillwasser biyiksiz_yorumcu yurt dısında oldugum için dik terapisti cok uzaktaydı türk dili egitim veren gidemedik malesef türkiyeye 2 psikiyatri bir gelişimsel pediatri ye götürdüm dil gecikmesi dedi otizm tanısı koymadı ama ekolali otizmde görülsügü için tereddüt ettim