annesininaski_ 1 ve 2. Çocuklarım 2025 ten önceki yıl doğumlu. 21 ocakta da 3. Çocuğumu doğurdum 3. Çocuğu olan kişilere aylık devlet 5 bin TL destek veriyormuş her ay bende faydalanabilir miyim ? Bilgisi olanlar yazabilir mi ?
BordoHuniliAnne annesininaski_ alabilirsin bir tanıdığım 4. Çocuğu doğurdu, diğerleri büyüktü, en küçüğü 8 yaşında. 4. 2025 doğumlu olduğu için aylık 5 bin alıyor