Bebegim 7 aylik anne sütü alıyor ek gıdaya geçtik. Evde formul mama var bi ara almıştım da biberon tutmadığı için kullanamadik. Bu manayi akşamları kaşık mamasi olarak vermek istiyorum nasıl hazırlayabilirm? İcine cici bebe koydum biraz kıvamlı yoğun olsun diye ana yine cıvık oldu kaşığı çok gelmiyor başka ne koyabilirim kızlar?