Merhaba bebeğim 14 şubatta artık 2 yaşında olacak dün de sütten kesme kararı aldım artık geceleri çok emen bi bebekti gündüz de boş oldukça geliyordu ama cidden yorucu bi emmeye dönmüştü artık, yani dün bi şekilde gündüz oyaladım istedikçe yönü başka şeylere kaydırdım gece baya zordu çok ağladı bi de bugün baya isteyip ağlıyor bu arada ben 3-4 aydır da artık büyüdün süt bozulcak işte sen daha güzel mamalar yiceksin vs diye anlatıyodum bunlara da hakimdi ama tabi ki yaşarken zor oluyor sorum şu ne zaman biraz daha unutmaya başlar mesela bu gece daha mı zor geçer daha mı kolaylaşır ? Bir de göğüslerim aşırı dolu acı çekiyorum napmalıyım ?