Mom567 Alisa58 kullandığın bezden başka bez alıyorsan pişmanlıktır bacım bende Goondan çok memnunum prima aktif bebek aldım uygundu fiyatı sızdırıyor bitmedi gitti 🤦🏻♀️
Duce28 Alisa58 etmez olurmu bana sor cok cektimmm . Gecmis olsun canim bol bol yika rahatlatiyor. Kremide ihmal etme
Deletedmom114 Bizde hemen farkediyor canım. Sleepy kullandım sadece 2 defa hemen pişik yaptı 🤦🏻♀️ Canbebe kullanıyorum 🤞🏼
Emine7 Duce28 yeni bezi hangısıı acaba bnde canbebe kullanyrm ama yenısını nasl anlamadm dııs morlu olanı alıyrmm
Alisa58 FarahNeva evet çok pişman oldum pureee softtaaa iyi temiz içerikli denemek istediğim işin aldım ama büyük pişmanlık :)
Sevilayy_1 Alisa58 goon paketi hala duruyor ne zaman bağlasam kırmızı yaptı🤦♀️🤦♀️Ama sleepy ile primayı dönüşümlü kullanıyorum
Vildan35 Evet maalesef oluyor, bezi değiştirebilirsiniz, bir beden büyük bez alabilirsiniz. Hamazinc krem baya iyi geliyor her altını değiştiğinizde sürebilirsiniz.
Emeliss Alisa58 bizimde aynı prima dışında kullanamıyoruz ilk sleepy kullanıyordum pişik ve isilik oldu molfix aldık yine aynı en son prima premium care aldık isilik pişik olmadı şimdi normal primaya geçtik bunda da sıkıntı yok çok şükür zaten şuan prima çoğu bezden uyguna geliyor eski pahalılığı da yok
Alisa58 Emeliss prima kullanıyorum zaten 19.5 aydır parasından değil molfix püre serisi temiz vs dediler yoksa ikisi de aynı para deniyimmm dedim pişik oldu hemen :)