Kızlar kızım anne diyor oğlum ismimle sesleniyor şuan oğlum 3 buçuk yaşında ve halen zegga diyor babası ile uyanıyoruz anne de diye 1 inde anne derse 9 unda zegga diyor. Büyüyünce de mi böyle olacak acaba ondan korkuyoruz. Hiç böyle birşey daha önce başına gelen oldu mu.