esranur67 Kızlarr bebeğinizin evde giydiği kıyafetleri ütülüyor musunuz ya da ne zaman bıraktınız? Bide kıyafetlerini ne zaman bizim kullandığımız tozlarla yıkayabiliriz??
3kedili2bebekli esranur67 2 yasindalar hala ayrı deterjanla yıkıyorum toz deterjana geçtim ama dalanin egzamaya egimli çünkü ciltleri 3 aylıkken falanda utulemeyi bıraktım sadece yeni aldiklarimi utuluyorum 1 kez
deryadusmez esranur67 40’ından sonra mecbur bıraktım çünkü her gün neredeyse 3 defa üstünü değiştiriyoruz. Ütü de kolum da dayanmaz buna dedim ve ütü işini bıraktım. 🙃
birerkekbirkizannesii esranur67 13 aylık 7.5 aya kdr utuledım çorabına kdr sonra kestım, dogdugu günden berı kırlı sepetı ayrı kıyafetlerı ayrı yıkanıyor ve deterjanı ayrı
accountant esranur67 2. Aydan sonra ütülemeyi bıraktım ama bebek deterjanıyla ve hala ayrı yıkıyorum büyük ihtimalde baya bir süre ayrı yıkarım 6 aylık ve bizden daha çok kirlisi çıkıyor zaten nerdeyse her gün yıkıyorum
esranur67 deryadusmez 3 aylık olucak sizin gibi her gün 2 3 defa değiştiriyorum kustuğu için yoruyor gerçekten
esranur67 accountant Bende ayrı yıkıyorum neredeyse 2 günde 1 atıyorum çamaşırlarını ütü de yormaya başladı yetişmiyor daha doğrusu
3kedili2bebekli esranur67 öncesinde leke varsa işlem uapiyorim leke çıkarıcı veya beyaz sabunla bir de onları 40 derecede kullanmak gerekiyor
accountant esranur67 bende yetişmediği için bıraktım zaten 1 2 saat uyuyordu onda da ütü yapıyordum iş yapıyordum sürekli aynı döngü çok yormuştu artık. Giydirdiğim gibi kusuyor zaten şimdiki aklım olsa daha uzun uyuduğu zamanlarda bende kendime vakit ayırırdım akıllandım artık ama uykuları yarım saate düştü anca kahve içebiliyorum o boşlukta
KendiEvimdeDeplasmandayim 13aylık ütülüyorum hala çorabına kadar ama takıntım var ütüye ben her şeyi ütülüyorum ütüsüz rahat edemiyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim esranur67 kızım akşam 7gibi uyuyo yemek faslından sonra yapıyorum eşimde destek oluyo sağolsun bazen o yapıyo
Marianne esranur67 yo hiç çekme olmadı. Hoover kullanıyorum, 1,5 saat programda kurutuyorum her şeyi, ara ara makinayı durdurup kurumuş mu diye kontrol ediyorum
nnoktaa esranur67 kurutma makinesi kullandığım için doğum dahil hiçbir zaman ütülemedim. 2 yaşında hala daha ayrı makinede kendi deterjanıyla yıkarım.
momas esranur67 17 aylık hala ütülüyorum ve ayrı yıkıyorum. Ben evlenene kadar ütülerim herhalde çünkü normalde nevresim ve çorap dahil herşeyi ütülerim zaten. Bizimle ne zaman yıkarım bilmem ama 6-7 yaşında falan ayrı yıkamayı bırakırım sanırım
emineaae esranur67 ben bir aylıkken bıraktım şimdi 3 aylık nerdeyse iki yaşına kadar kıyafetlerini ayrı yıkamayı düşünüyorum sağolsun hergün 3 defa değiştirdiğim için zorlanmam