aleybaysel bizimde 4.ayda başlamıştı ağlamalar 5.ayda artık tak etti eğitim aldım zaten normalde de ağlıyor en azından kendi kendine uyumayı öğrenir dedim iyi ki de almışım ilk haftalar ağladı şuanda çok Nadiren ağlıyor o zamanlar sallamama rağmen ağlıyordu daha odaya girince bile ağlıyordu