Kızlar oğlum 4 yaşında 2.ciyi istiyoruz ekim ayında boş gebelik geçirdim şuan regllerim düzeldi tekrardan düşünüyoruz Allah kısmet ederse fakat şimdi kalırsa ekimde doğar kasımda doğar akrep burcu olur bir ay daha bekleyim aralıkta yay burcu olsun diyorum ister istemez böyle şeyler aklıma geliyor allahtan her zaman hayırlısını istiyorum 🙏🏻 sizler nasıl planlama yaptınız mı