japonbebe Kızlar bebegim 2 aylık aşısı var ama abisi ve ben hastayız burnumuz akıyo ve vucut agrımız var başındayız daha hastalıgın gibi sizce bebegimin 2.ay aşısını yaptırmıyım mı