Kızım 5 ay 14 günlük 7600 gram doğum kilosu 2620 bebelac mama içiyor bebelac iyimi sizce yoksa daha güzel kilo aldıran mama hangisi doğum kilosuna göre gelişim iyi biliyorum ama yinede daha iyi kilo aldıran var mı acaba ilk bebeğimde de bebelac kullanmıştım o zayıf