4 ay önce spiral taktirdim o gün bugündür hem nabzim yükseliyor hem carpintim oluyor vücudumu sicak basıyor. Dengem kalmadi. Gitmedigim doktor kalmadi bende ne var neden oluyor diye. Defalarca acile kalp krizi korkusuyla gittim. Gittiğim bölümler bana biseyin yok diyip gönderiyor. Antidepresan veriyolar. Kullanmadim. İki gündür diyorum ki acaba spiralden mi oluyor ya ruhsal dengemi bozdu sanki benim gibi olan var mi. Cikarmali miyim