bebeğimi herşeyden sakınmak istiyorum öptürmek yada iznim dıiında bişey yapılsın istemiyorum kızlar çünkü strese giriyorum neden bilmiyorum ama hep korumak istiyorum annelik iç güdüsü işte mesela kayın validem karşımda çocuğa ekmek koklatıyor sonra çikolataya dokundurmaya çalışıyor 3,5 aylık bebek bendede ters tepti biraz tersledim ama ne oldu kötü ben oldum :( herkes beni kötü bilir aslında kötü bişey yapmak istemiyorum ama bebeğimi korumak için bütün tepkilerim biliyorum zarar gelmiycek ama annelik işte korkuyorum hep çünkü birkere reçel sürer gibi oldu çocuğa çocuk ağzını yaladı orda verdi bence dikkat edemedim ama o yüzden tedirginim şimdi herkes bana tavır alıyor sanki suçluymuşum ki annelik çok zor gerçekten şey düşünüyorum kendi çocuklarına yapamadıklarını bizim çocuğumuzamı yapmaya çalışıyorlar acaba onlar herşeyi doktora sorarak yaparmış mesela bizede herşeye doktora gitmeyin diyolar:)) siz yaşadınızmı hiçböyle bişey kızlar