babyisleeping Kızlar dün operasyon geçirdim. Dün baya batma yanma falan vardı. Bugün bu belirtiler azaldı. Ama bir gözüm daha net diğeri daha bulanık görüyor normal mi? Yarın kontrolüm var ama yaşayanların deneyimlerini merak ediyorum
kahvepres babyisleeping benimde öyleydi ve düzelmedi 1 yıldır astigmatıda halletmiştik dediler oda kalmış diğer gözümün bulanık görmesinin sebebi tembel kalmış hep sağ gözü kulandığım için o yüzden 10 ameliyata olsan işe yaramaz denildi şuan görüyorum herşeyi sağ olan tam net sol bulanık ama zorlamıyor beni iyiki olmuşum
tubitas babyisleeping evet çok normal hatta kanlanırsa da normal bir süre sonra düzeliyor geçmiş olsun
babyisleeping kahvepres ay ciddi misiniz benim çok yeni olduğu için düzelir inşallah ya bakalım yarın kontrol var