Deletedmom2987 4 ay 10 günden bildiriyorum bizde durum böyle gerçekten dişmiş 🥲 Ellerin bebeleri bir yaşa kadar çıkarmaz diş benim sınavım da bu 🥲 büyük oğlumda erken çıkarmıştı 🤦🏻♀️ prematüre annesi olmak böyle bişey sanırım hayata erken atılıyorlar 😂
ruveyda_34 Deletedmom2987 genetikmis diş canım demekki abisine cekmis 😃gecmis olsun bu arada kolay atlatir insAlllah
Elfgrn Deletedmom2987 Allah yardımcın olsun. Benim kızda 2.5 aylık başladı dis ağrıları 4 ay 15 günlük ilk, 4 ay 20 günlük 2. Alt dişini çıkardı. 8. Ayında 8 dişi vardı 😂 Arkadaşımın kızı da 15. Ayında çıkardı. Benim kızım şimdilerde 2 üst yanlarında çürüğü var.
Deletedmom2987 Elfgrn ay deli bunlar gerçekten aceleleri ne, benim büyük oğlanın 1 yaşında 10 tane falan dişi vardı 😂 niye çürüdü ki
ruveyda_34 Deletedmom2987 ne guzell huysuzlugu yoksa suan arka disleri cikarmaya calisiyoruz kac haftadir huysuz🥲
Elfgrn Deletedmom2987 Çok emmekten. Doktor fazla gelen minarelerin çürüttüğünü söyledi. Bayağı üst on yanları çürük eridi hatta bıraktım akışına tedavi de ettiremedim küçük diye. Hata yaptım gece meme ağzında uyuyordu. Doğrusu ne yaparsam yapayım azaltamadim ama birde ailede dis sıkıntısı var anne baba tarafında bizim kızda şaşırtmadı erkenden gösterdi kendini
Deletedmom2987 hayalperest2310 ay neden ya dursun işte biraz aceleniz ne 😂 biz bu arada dişli doğduk bir hafta sonra çektirmiştik siz misiniz çektiren yenisini çıkarcam işte dedi 😂
hayalperest2310 Deletedmom2987 benim kız da 4 aylıkken çıkarmıştı 18 aylıkken tüm dişleri çıkmıştı korktuğum başıma geldi bunda da erken olcak gibi
Deletedmom2987 Elfgrn aa biberon çürüğünü duymuştum da bunu ilk defa duyuyorum 🫢 benim büyük oğlan 2 yaşına kadar biberon emdi ama şükür çürük olmadı hiç 🤷🏻♀️
UykuPerisi_ Elfgrn bilmiyordum çok emmekten olduğunu. Oğlunun dişleri sararmaya başlamış bununla da alakası açılabilir mi acaba ?
Elfgrn Deletedmom2987 Aman aman olmasın. Rabbim hiçbir evladımıza vermesin. Olan oldu artık şükür ağrı sızi yok tedavi için bekletiyorum.
Deletedmom2987 hayalperest2310 büyük oğlumda 5 aylık çıkardı 1 yaşında 10 tane falan dişi vardı, buda erken çıkarıyor 🥲
ikiierkekkannesii Deletedmom2987 Bizde 4 ay 15 günlüğüz cok huysuz ama dis falan çıktığı yok. Elinin 5 parmagida ağzında ya. Maşallah canim erken gelmiş.
Elfgrn UykuPerisi_ o konuda pek bilgim yok Benim kızımın dişleri sararma değil de kararma ile başlamıştı sonra çürüğe döndü
alpismom34 Oy maşallah Benim de bebeğim pramütüre gelişimi geriden geliyor ancak dişler epey ileriden 9 aylık olacağız 8 tane diş var🥶🥶
eozlem Deletedmom2987 erken çıkarması emin olun daha iyi. Benim bebeğim ilk dişini+12 ayda çıkardı ve tek seferde 4 tane birden geldi. Sancıdan parkeye kafa atıp burnunu kanattığını bilirim 😥 Büyüdükçe tepkiler de büyüyor ve süreç daha zor geçiyor.