MinikMucizemm_ öncelikle geçmiş olsun, ben gittim. büyük oğluma hamileyken son aylarımda kardeşim elim bir olay yaşadı, doğumumdan 21 gün sonra vefat etti. lohusalık doğum vefat derken işin içinden çıkamaz bi hale gelmiştim . mutsuzdum hiç bişeyden zevk almıyordum sürekli neden böyle oldu neden yaptı diye
düşünmekten kendimi alamıyordum hatta eşimden nefret ediyordum onun bir suçu yoktu tabiki cinsellik sıfıra inmişti bana dokunmasın konuşmasın istiyordum insanlara tahammülüm kalmamıştı. sonra psikoloğa gittim benimle sadece konuştu faydasını görmedim 3 4 ay sonra psikiyatriye gittim anlattım yaşadığım olayları. çeşitli sorular oldu kendine zarar verme eğilimin var mı falan diye bende yok dedim sonra bana 20 mg bir ilaç başladı. kullandıktan sonra düzeldim 2 sene kullandım hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım şu an eskisi gibi değilim. kendini çaresiz hissediyorsan git tabiki