Sosyal medyada ara sıra karşıma çıkıyor. Kadın çocukları alıp annesine kalmaya gidiyor. Baba evde parti havasında. Peki bu hep babalara mı mahsus? Mesela bir kere de baba alıp çocukları annesinin evine gitse 😂 Anne evde tek başına yatsa uyusa, tuvalete rahat girse, televizyon açıp istediği gibi dizi film izlese. Karnı acıktıysa canı istediğini yese. Çocuğa yemek yapmak, yaptığında binbir zahmetle yedirmeye çalışmak.. Tam ayaklarını uzatıp dinleneceği vakitte oooo altına yapmış hadi bezini değiştirelim demese mesela.. 1 günlüğüne bekar gibi yaşasak, çok mu şey istemiş oluruz hayattan 😂😂😂 Yahut iş hayatı gibi düşünelim. Haftanın 5 günü çalışırım cumartesi pazar tatil 😂 sizce psikolojimiz açısından böyle bir tatile ihtiyacımız var mı? Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?