Ay imdatt oğlum geçen hafta influenza olmuştu ilaç kullandık ondan sonra çok hırçın oldu hep zarar verme derdinde mesela bi şey yemek istiyor eline veriyorum ağzına koymadan fırlatıyor elinde parçalıyor su içmek istiyor isterken ağlıyor tamam işte suyun al diyorum bu sefer suyu verdiğim için ağlıyor istemiyor sonra da içmek istediği için ağlıyor hep bağırmak kızmak istemiyorum kucağıma alıyorum seviyim diye bu sefer de bana sarılırken ağzımı gözümü eli nereye gelirse cimcikliyor sıkıyor ısırıyor normalde böyle bir çocuk değil çok uslu ve uyumlu sizce ilaçtan dolayı mı yoksa bu aylarda büyüme atağı falan mı oluyor