Bebeğim 58 günlük. 15 günden beri gaz sancımız var. Aslında alttan da üstten de çok güzel çıkarıyor gazını ama gene de çok zorluyor kendini ıkınıyor. En başta biogai damla başladık işe yaramadı. Sonrw nurse harves aldım işe yaradı gibi ama üç gündür çok kötü oldu asla uyuyamıyor bağırwrwk ağlıyor uyanıyor kıpkırmızı oldu zorlamaktan kendini 🥺 şimdi de Aguline aldım bu ikinci günümüz yardımcı olur musunuz ne yapabilirim 🥺🥺