gzmoztm Arkadaşlar oglum 11 aylık bıngıldagımız hic kapanmadı ve hafif çöküklük var doktora gidicem ama başına böyle birşey gelen varmı
gg3848 gzmoztm doktora kontrol ettirin benim kızımın da çok açık gibi geliyordu bana ama doktor yanlardan kapanıyor aslında demişti şimdi 16 aylık bayağı küçüldü o çöküklük normal zaten
1cocukannesi_1 gzmoztm kızımın öyleydi hala daha öyle doktor 12 ayda kapanmasını yada çok küçülmesini bekliyoruz ama 18 aya kadar kapanmaması normal dedi çöküklük konusunda da normal biraz sıvı alımını fazlalaştır dedi
mavideniz96 gzmoztm bıngıldan erken kapanması bildiğim kadarıyla iyi bir şey değil zaten 2 yaşına kadar anca kapanıyormuş
1cocukannesi_1 gzmoztm şuan 13 ay 12 günlük doktor 18 aya kadar 3 ayda bir getir bıngıldağını ölçelim dedi sağlıkocağı da her ay getir ölçelim dedi şimdilik bekliyoruz bizde 18 ayda kapanmazsa nörolojiye sevk edecekmiş
1cocukannesi_1 gzmoztm yok küçülme yada kapanma olmadı şimdilik d vitamini 5 damlaya çıkardı 18 aya kadar küçülme olmazsa nörolojiye sevk edilecek ama 18 aya kadar düzenli küçülme olursa 2 yaşa kadar kapanmamasını normal karşılıyoruz dedi
gzmoztm @"lidya @“lidya1” tamam cok tesekkur ederim bizim de aynı hiç küçülme yok 12 ay 20 günlüğüyüz şu an İnşallah kapanır çok kafam takılıyor
1cocukannesi_1 gzmoztm kafanıza takmayın bende çok takılıyordum ama doktorum 18 ay hatta 2 yaşa kadar kapanmaması normal nörolojik gelişimi normalse genelde korkulacak bişey çıkmaz en geç 2 yaşında kapanır demişti