gamseliii sonuçta belirli bir ücret ödenip eğitim alıyorsunuz, onun söylediği şeyleri uygulamaya başlıyorsunuz, mesaja geç dönebilir insanlık hali deriz ama bunu suistimal edip saatlerce cevap vermemek bana göre çok yanlış. Ne anlamı kaldı o zaman ona güvenip eğitim almanın? Pazar günleri mesajlara dönüşüp dönülmeyeceğini uygun bir dille yazabilir. Ayrıca memur mu ki pazar günleri izinli olsun😅 online da eğitim veriyor sanki napıyolarsa, çoğunda da var bu sıkıntı. Bi havalar falan