aelaa Merhaba kızlar 8+8 doğum iznimi sona erdi ücretsiz izne çıkmadan önce rapor için nasıl yaptınız? raporu aldınız mı özel hastaneden mi aldınız ücretli mi aldınız ? sağlık ocağından mı aldınız ,ne kadar süreli aldınız bilgi verir misiniz lutfen
hosgeldinbebekk9 aelaa 2 ay heyet kullandım özelden . Sonra 5gün izim 5 gün rapor aldım 6 aya kadar geldim o şekilde sonra işe döndüm mecbur
derya1414 aelaa Ben heyet raporu aldım özel hastaneden. Sağlık ocağından 10 güne kadar alabilirsiniz yada tek hekimden. Heyet olursa 30 yada 45 gün oluyor.
catperson aelaa sağlık ocağından 10+5 gün şeklinde aldım raporu ben. Ücretsiz izne ayrılmayacağım için hepsini kullanmıyorum çalışırken illa lazım oluyor, çocuklar hastalanınca. Heyet raporunu vermiyor doğum yaptığım hastane verselerdi çok iyi olurdu.
Seherr_ aelaa bebeğim şuan 4 aylık ve izinim bitti. Rapor alamadım sağlık ocağı sadece 5 gün veririm dedi bende 6 ay ücretsiz izine çıktım
esiilaa aelaa dogum yaptıgınız dr danısın once bana 10-10 ve 30 heyet seklınde verdi üstüne 30 yıllık ızın kullanıp ucretsızı başlattım
aelaa esiilaa özel hastaneye gidip sirucsm yarın sağlık ocağı sadece 4 gün verdi malesef.. bu heyet raporunu bilmiyodum normal rapor alınca devletin ödediği para ile heyet raporunu alınca ödediği para aynı dimi..
esiilaa aelaa sağlık ocakları çok vermiyormuş maalesef evet:( yani kesinti kısmını tam bilmiyorum ama heyette daha az kesiliyor diye duymuştum açıkçası bordroyu kontrol etmemıstim tam ama heyet almak daha karlı dıyorlardı
yesilev hosgeldinbebekk9 nasıl alınıyor özel hastaneye gidip heyet raporu almak istiyorum mu diyoruz direk ben baya sordurdum alamadım istifa edecektim bu hafta
hosgeldinbebekk9 yesilev çocuğum küçük bakacak kimsem yok diye söyledim açık açık . İdaren biliyorsa sorun yok dediler