kubraa0606 6 aydır emziriyorum ve iki sefer de âdet gördüm. Miktar olarak az geliyor yani hamilelik öncesi ile kıyaslama yaptığımda. Yaşayan oldu mu acaba doktora gitmeli miyim. Bi problem olabilir mi
middlemistt kubraa0606 doğum yapalı 4.5 ay oldu hala daha adet olmadım 2 hafta önce doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi 1 yıla kadar olmayabilirsin demişti
aydint Normal emzirdiğiniz için hormonal olarak vücut adet döngüsü etkileniyor,ilk 1 yıl adet olamamak bile normal
kubraa0606 middlemistt olmamak normal biliyorum ama benim oluyor ama az işte acaba bi sorun mu var doktora gitsem mi bilmiyorum. Emziriyorum bir de