Gzm__ yok şuan okulla devam ediyoruz.
Ama arkadaşım bir yer önerdi. Çok memnunmuş. Bir kaç kişiden daha duydum.Boğaziçi diye bir kurum. Çekmeköyden Beykoz’a giderken Bahçeşehir kolejinin karşısında. Yanında gymborree de var. Oğlum gymbore ye gidiyordu baya iyi diyorlardı zaten . Adını yanlış hatırlıyorsam yanlarına bakabilirsiniz.