Yagmurella07 kızım 9 aylıkken ameliyathane ortamında uyutularak kesildi. Bizde çok geç farkettik o da annem sayesindeydi, o söylemese daha da bilemezdik muhtemelen. Doktoru, kestirmenin konuşma ve telaffuz açısından daha yararlı olacağını belirttiği için beklemek istemedik. Dil bağı kalınlaşmadan kestirirseniz sizin için iyi olur, diğer türlü ameliyathanede işlem yapılır (ha öyle yapılınca bir problem mi oluyor derseniz de tabi ki hayır. Sadece süreç biraz uzun ilerliyor. Biz ameliyat sonrası 3 saat hastanede bekledik o da beni çok zorladı. Kızım sürekli ağladı, damar yolu canını çok yakıyordu vs.).