mirzanazrin Sizinde bebeyiniz zorla yiyormu? 3 -4 gündü çok az yiyor siz ne yapıyorsunuz? Formul süt mü veriyorsunuz?
ekk07 mirzanazrin Benim kızım da bu ara az yiyor oyuna çevirmek istiyor sohbet ederek yediği kadarıyla yesin diyorum çok zorlamıyorum. Uyumadan önce de mama veriyorum
kedilibebelii mirzanazrin Her öğün özenle hazırlıyorum 1 gün güzelce yiyosa 3 gün yememek için savaşıyor. Hem anne sütü hem mama alıyo