Esne kökünde sertlık var 5 ay önce tutulma olmuşmu baya kötüydü 3 gün sürmüştü Başimi sağa sola çeviremıyordum masaj yaparak iyi olmuştu ama o günden sonra orda sertlık oluştu sankı kemık şişmiş Dokununca ağrı oluyor kaç gündür ağrıyor uyuşma yapıyor sırtımda. Başıma vuruyor kollarımda uyuşma yapıyor kaşıntı var o yerde hiç yaşayan oldumu düzleşme boylemı çok korkuyorum bebek emzırıyorum başımı hep eğiyordum Bıde bazen bırseye uzanırken tutulma oluyor Baş dönmem oluyor Artık günlük hayatımı etkılıyor beyın sınıre gıttım Emar istedı bu ayın 28 çekecem Daha 3 gün var ağrılarımda çok var ne yapacağımı bılmıyorum 🥺 oraya masaj yapamıyorum ne olduğunu bılmeden Panık atayım var ıyıce kötüleştım onunla mı alakalı bılmıyorum. Ama hapşırıyorum burnum kaşınıyor ağzımın içi Çok kötüyüm 🙁