Akze18 ah keske dkdkd annemin evi 1. Kat assagıda kimse olmadıgı icin hep oyle yaparız evlendiğimde ilk öyle yapmıştım en üstten en alta şap şup 😂😂😂 kavga etmiştim apartmandakilerle neden kızdıklarınıda anlamamıştım içimden diyordum ki e annemde hep böyle yapıyoduk jskdkxköxöxl