ndaras merhaba bana da Bı profesöre gidiyor tanıdık sprdurdum kan sayımı olmadan vermesinler eger ki kan sayımı fazla ise yarardan cok zarar olur kullanması dendi. pglum 7 aylık 4.aydan sonra veriyormuş saglık ocagı kan damlası bana vermeyi unutmuslar. Herseyde hayır vardır ben verselerdi kullanmaya basladım hemen acıkcaası sans ıste