prenses0163 bende denemiştim. Gazını çıkarıyordu ama sürekli ağızdan sesli gaz çıkarıyordu. Öncesinde hipp organik combiotik kullanıyorduk onda olmamıştı öyle bir şey mesela. O yüzden geri ona dönmüştük. 1 yaşından sonra Bebelac normal denedik. Onda öyle bir sıkıntı olmadı. Kabızlığımız var ama mamadan mı değil mi deneme aşamasındayız. Ek gıda, diş çıkarma, iştahsızlığa bağlamıştık ama düzelip yeniden bozulduğu için tekrar hipp organik combiotik aldık gözlemliyoruz düzelecek mi