hunilimomy İlk bi eve saklasam mı diye düşünmüştüm ama sonrasinda hukuk fakültesine gömmüstüm 😊 sizler nasil sakladınız
rayulezi Eşimin kuzeni ingilterede yaşıyor izne geldi bebeğimi görmeye gelince ona verdim oxford üniversitesinin bahçesine gömdü 🥹
gamseliii rayulezi merhaba biz de londraya gideceğiz de gobek bağını yanımda götürmeyi düşünüyordum ama oxfordun bahçesine nasıl izin vermişler gömerken birisi bir şey dememiş mi
mavisevgim katerinapetrova hahahahah ya sabır ya sanarsın bıçak jsksksje uçakta neden sorun olacak gerçekten merak ettim ben de