Lina34 ay ben de kilolarım gitmesin diye uğraşıyorum çünkü çok feci kaybettim. Bu dönemde yemek yapmak, yetiştirmek, yemek çok zor. Çok fazla öğün atlıyorum, erteliyorum. Kilo vermeyenler veya alanlar nasıl alıyor merak ediyorum hep, yemek nasıl yapıyorsunuz