Bir anne onu 9 ay karnında taşıdı uykusuz kaldı acı çekti korktu umutlandı hayaller kurdu ilk tekmesini hissettiği anı unutmadı doğacağı günü saydı ismini düşündü kokusunu merak etti sevinçle hüzünle bin bir fedakarlıkla o günü bekledi ve daha hayatın başında daha beş günlükken bir insan görünümlü vicdansızın elinde 14 dakika boyunca işkence gördü insanın içi yanıyor sokağa çıkıp haykırası geliyor Nasıl olur? diye insana bunu nasıl yapar? diye çünkü bu artık bir haber değil bu insanlıktan kopuş bu vicdanın iflası bu kötülüğün normalleştirildiği bir çöküş. Bebeklerimizi kimlere emanet ediyoruz ne acı. Rabbim hepimizi iyi insanlara karsılastırsın duasının gerçekten ne kadar önemli olduğunu sık sık dilimizden düşürmememiz gerektiğini anlıyoruz. Rabbim hepimizi iyi insanlara karşılastırsın canım anneler. Ve sen cani hemşire, Allah affetmesin seni. Yaptığın bu pislik o bebeğin ailesinin ahı ömür boyu ayaklarına dolansın. Acılar içinde bir ölüm diliyorum sana umarım gün yüzü görme hiç