analikzormus Kızlar bebem 4 aylık bakacak kimsem yok var mı bildiğiniz parasıyla rapor yazan hastane? Borcumuz çok ondan rapor lazım 🥺
ggrqnitt analikzormus yok İstanbul’da doktorlar çok zor veriyor . Çoğu uğraşmak istemiyor .o çok zor da size denk gelirse
ggrqnitt analikzormus zaten devlette alman imkansız özelde vermiyor ki . Çok fazla soruşturma açılıyor eğer doğum yaptığınız doktor vermiyorsa çok zor
rabis01 ggrqnitt takipli doktorum veriririm dedi doğumdan sonra gittim vermedi Ankaradayım devlet hast. Şok olmuştum alan alıyordu ama nasıl alıyordu bilmiyorum
userim Heyeti geçtim normal 5-10 gün normal raporu bile kimse vermiyor biz çalışırken sürekli rapor alanlar nasıl almayı başarıyorlarmış merak ettim gerçekten