ka82 Bebeğim 1.5 yaşında ilk saç kesimi saçları gür. E uzundu gözüne girmesini engellemk için kestirdik. Ama kuaför tabiki istediğimiz modeli yapamadı.kestirdikten sonra ne kadar sürede tekrar şekillenmeye başladı bebeklerinizin saçları?
suheyla92 ka82 bikac ayda duzelir benm oglumun saçının önü de cok uzamis gözüne giriyo diye annem bana sormadan kesmiş besleme gibi yapmisti 🤦♀️ iki uc ayda uzadı geri.
neslika ka82 birkaç haftada kesimdeki kusurlar kapanır. Tam uzaması iki ayı buluyor. Bebek için de anne için de üzücü oluyor, geçmiş olsun 😔
busrastattz Çabuk uzuyor ya benim oğlum 1 yaşında 2 aydır babası traş ediyor vallahi maşallah diyim çokta güzel ediyor 🤣 ama bebişlerin saçı çabuk uzuyor endişelenmeyin
ka82 busrastattz maşallah açıkçası bizde kuaforle tanışsin çok sonradan fobi olmasın istedik ama o kadar güzel luleleri vardı ki. Allah başka dert vermesin tabi ama üzüldüm nedense çok seviyordum çünkü 😳 teşekkür ederim dönüşünüz için 🌸
ka82 suheyla92 yaaaa kıyamam bizimde amacimiz önünde daha çok aldirmakti ama istediğimiz gibi olmadı öyle güzeldi ki luleleri bir anda gidince üzülüyor insan 🤗
suheyla92 ka82 ben sırf o yüzden kestirmedim hic (anneminkini saymazsak😅) o kadar guzel ki sari lüleler. Bir de kestirince bebek surattan cocuk surata geçiyorlar hayir hayir hazir değilimmmm
ka82 suheyla92 ay kesinlikle çocuğum askere gidecek sanki 🤗 bir anda büyüdü bencede bekleyin kiymayin luluklere bende uzamasını bekliycem sabirla umarım tekrar luluk olarak uzar 🥰