durum44 bu zamana kadar mama zehir değil diye birbirimizi teselli ediyorduk, artık onu da edemeyeceğiz. Aptamil kullanmadım, smayı ilk ay kullandım ama diğerlerinde de olabilir artık. Kime neye güvenelim. Meme reddi yüzünden emziremedim. Kendimle savaşımı yeni bitirmiştim 16 aylık daha yeni yeni kabullenmiştim. Yeniden başladı savaşım. Oldu bitti yapacak bir şey yok artık ama işte… İnsan sorguluyor..