semihaolcay 27 aylık bebeğimi aşırı fazla balgam ve iştahsızlıkla 2 farklı doktora götürdüm zatiden Klamoks ve erdobil yazdılar asla içiremiyorum ağzına aldığı an tükürüyor kafayı yiyeceğim lütfen bi yardımcı olun
kimbumadam semihaolcay Geçmiş olsun şırıngayla denediniz mi ? Bi de genelde ödül yöntemi işe yarıyor sevdiği bir şeyler teklif etseniz.
ilayda0 semihaolcay Ben iğne yazdırfım asla ıcmıyodu ıyıde olmuyodu doktora iğne yazabılırmısınız ıcmedıgı ıcın daha kötüye gıdıyo dedım oda yazıverfj bıttırdım aglayıp duruyodu gel pembe şurup ıcıreyımı dedım hemen kabul ettı asla ıcıremıyordum iğneden korkusuna ıcıyır artık
Mammamiaa_ semihaolcay ben bir dönem iğne yazdırdım sonra oğluma kıyamadım şuruba geri döndük. Size tuhaf gelir mi bilmiyorum babası baş aşağı biraz yatırıp bende hemen kaşıkla veriyordum yutuyordu. Böyle durumlarda biraz sert davranıyorum.
nurcanaydnalp semihaolcay burnunu tutup şurubu verin ardına hemen sevdiği çikolata ezmesini verin kaşıkla . Züberin temiz içerik çokokremi var mesela . Ben böyle çare buldum . Burnunu tutup içirmek . ardına hemen çokokrem vermek . Sağlıksız biliyorum ama zaten rutinde yemeyen çocuk olduğu için takılmadım açıkcası . Benim içirme yöntemim buydu